úterý 1. března 2016

Jehla s nití podle Wenai

Včera skončila soutěž navrhování plesových šatů s nádechem zimy. A kdo by nenavrhoval rád plesové šaty, že? Já samozřejmě taky a protože jsem už dlouho neobarvovala, tak jsem si pohrála i s barvami.

Jako první jsem navrhla jednoduché trochu vánoční šaty podle vzoru. Jako první světle modré.



Jako další jsou šaty zimního jitra. Zimní jitra, která začínají růžovým úsvitem, kdy se na oknech a na větvích stromů leskne a modrá jinovatka. Ty jsem si s chutí obarvila na šaty letního jitra, kdy člověk cítí,  že ve vzduchu je horký den, ale slunce ještě nezabíjí pouhým dotykem. Třetí šaty jsou ještě mrazivější. Je to dech smrti, která čeká zbloudilce v zimním čase. Poslední šaty jsou šaty hlubokého jezera. Vodní tůně ve které se koupou najády za poledne.


Fialové šaty zimních večerů jsou z hladkého sametu. Temně purpurového jako zimní noci s třpytkami hvězd. 


A jako poslední jsem stvořila pánská společenský oblek, sestávající z několika vrstev. Opět v několika barvách. (kalhoty a boty doplněny z Příčné ulice)

Doufám, že se Vám kolekce líbila a já jdu tvořit další. Termíny nečekají :D

2 komentáře: