pátek 3. června 2016

Závan minulosti

Velevážené publikum.
Slyšte,slyšte. Sob je zpátky a přináší s sebou své návrhy ještě pokryté sněhobílým popraškem z toulek po sněžných oblastech. Při osahávání prosím dejte pozor, aby vám neumrzly ty špinavé prstíky. Kdo má prsty čisté, ten se bát nemusí.

Již hle dopředu, kolem pan se v závanu mrazivého mrazu vznáší plno různých předmětů, které byste z kopýtka nečekali. Ačkoli Sob nemá ruce, šít a tvořit jí docela jde!

Zastavit a stát! Přímo před vámi se vznáší sedmibojařské balonky s řahtačkami. Že se vám zdají povědomé, aby ne! Sehnat je můžete v Sedmistánku. Tak již utíkejte a podpořte majitele tohoto obchodu, který mi držgrešle nedává ani procento z prodeje.
Opatrně je obejděte, ať nesplasknout nebo je nafouknu vaší vypuštěnou duší a přejděte k té holohlavé panně támhle. Plavky jste již viděli minule, takže na ně už bulvy nevalte. Jo mluvím o tobě ty jeden. Neslintej, kdo to má furt čistit? Radši se koukni co má u nohou. Jsou tam Nebelvírské odměny - globus a ocenění od Lví Tlapou.
No to už stačilo, vždyť je ta figurína celá promáčená, jdi radši dál k jejímu dvojčeti  a radši zavři pusu, ať ti do ní moucha nevletí! Teď máš na figurínu pohled povolený, ale nechoď moc blízko, jinak tě kousne, je očarovaná. Kolem krku si můžeš všimnout Mrzimorského medailonku a u nohou má slavného Artíka! Artík byl vytvořen ve spolupráci se Selenou Enail Smithovou, která vytvořila jeho fazonu s menšími úpravami ode mne. Merlinova ruka tě chraň, jestli mi ho vezmeš, jak bych ho pak mohla ukazovat?
No a támhle už se došourej k jejímu trojčeti a čtyřčeti. Za první figurínou je patron vlka a u druhé plyšový had. Jako živí, že? Třeba tě i kousnou, nechceš to zkusit? Ale jen na vlastní nebezpečí, já ti nemocenskou platit nebudu, takže se rozhodni sám.

Přijď zas příště, už budou nové návrhy. A taky koukej na soutěž od George, příště tam budu já i další návrháři.

Toť vše, pugéty netřeba, jídla mám doma dost!


4 komentáře: