sobota 3. září 2016

Pár podzimních kousků

Zdravím všechny, dnes jsem si pro vás připravila pár kousků  s podzimní tématikou:)

Jelikož jsem dneska ráno měla štěstí a asi po půl roce se probudila s tím, že chci něco navrhnout, tak tohle vzniklo.
Jako první vznikly tyto huňaté šály ve třech barvách, ve kterých bude každý kousek kolekce:)
Jako další tu mám dámskou halenku či takový lehký svetřík

Pokusila jsem se i o boty, které mi až tak nejdou, konkrétně to měly být gumáky, protože ty jsou v tomto období potřeba:)

A jako poslední tu mám dámskou košili se svetříkem nejen pro ty,  kteří fandí oblečení podobající se školní uniformě:)

To je vše, doufám, že se líbilo:D





3 komentáře:

  1. Máš tam nádhernou texturu! :) s těmi botami ti naprosto rozumím, ale pod pojmem "které mi až tak nejdou" si představuji trochu něco jiného +odkašle si a poukáže na své výtvory+

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj omlouvám se že otravuju ale peru se s ukolem kouzelného navrhování. Mám vypracovat na tři palce něco o nějakém současným čaro návrháři. ale je těžké najít nějaký materiál, jak daná osoba začínala, co je hlavně v její tvorbě čím se inspiruje a tak dál.
    Kdyby měl někdo z vás prosím čas rád bych se informoval rovnou u zdroje tedy u nějakého návrháře. zkoušel sem i knihovnu a věštce ale porad mi to není ono. Omlouvám se že tak otravuji. PRaxe bude asi bude o něco jednoduší. Doufám že to není proti pravidlů.
    Pošlete mi někdo prosím sovu děkuji George Wincehster.

    OdpovědětVymazat